کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا مکالمات تلفنی باراک اوباما نیز شنود می‌شده است؟

راند پاول، سناتور جمهوری‌خواه امریکا می‌گوید از آن‌جایی که سازمان امنیت ملی تائید کرده که تمامی داده‌های تلفن‌های همراه امریکاییان ضبط کرده است، پس اوباما هم باید هدف جاسوسی قرار گرفته باشد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ پاول به بلومبرگ گفت: «پرسش من این است: آیا آن‌ها تلفن‌های رییس جمهور امریکا را نیز ضبط کرده‌اند؟ او هم تلفن همراه دارد ... منظور من این است که می‌شود به آن فکر کرد.»

این سناتور صریح‌اللهجه اظهار داشت که سخنان وی «کمی شوخی» به نظر می‌رسد با این وجود، دادگاه برای فعالیت‌های جاسوسی حکمی داده است که بر مبنای آن این فعالیت‌ها «بسیار گسترده و بدون محدودیت و بدون اغماض بوده است که یعنی تمامی تلفن‌های همراه.»

وی تصریح کرد، «بنابراین بسیار امکان‌پذیر است که سازمان امنیت ملی تلفن رییس جمهور را هم کنترل کرده باشد.»

پاول این پرسش را مطرح کرد که «من فکر می‌کنم تلفن رییس جمهور رمزگذاری شده باشد. او از خود در برابر سازمان جاسوسی خودش محافظت می‌کند زیرا رییس جمهور تلفن خود را از سازمان جاسوسی پنهان کرده است. اما آیا مابقی امریکاییان تلفن‌های را رمزگذاری کرده‌اند؟»

این سناتور جمهوری‌خواه تاکید کرد، «سازمان امنیت ملی گفته است که جمع‌آوری فله‌ای داده‌ها جاسوسی محسوب نمی‌شود بنابراین باید جملات آن‌ها تجزیه و تحلیل شود.»

در عین حال گروهی دو جناحی از هر دو مجلس سنا و خانه نمایندگان قصد دارند تا طرحی را برای توقف برنامه گردآوری داده‌ها به تصویب برسانند.

افشاگری‌های ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی امریکا نشان داده است که سازمان امنیت ملی امریکا از شهروندان این کشور و دیگر کشورها از جمله ۳۵ تن از رهبران جهان جاسوسی می‌کرده و محتویات مکالمات، پست الکترونیکی و دیگر داده‌های اینترنتی آنان را جمع‌آوری می‌کرده است.

باراک اوباما وعده داده است که یک «بررسی دقیق» درباره عملیات‌های جاسوسی در آن سوی مرزهای امریکا انجام شود. همچنین گفته می‌شود که وی از مرکل و روسای جمهور فرانسه و برزیل، که آنان نیز مورد نظارت آژانس امنیت ملی بوده‌اند عذرخواهی کرد.

اگرچه باراک اوباما، تصدیق نمی‌کند که از برنامه جاسوسی واشنگتن از رهبران جهان آگاهی داشته، اما مدیر اطلاعات ملی این کشور اعلام کرده است که رئیس‌جمهور از فعالیت‌های نظارتی آگاه بوده است.

پیش از این، جیمز کلپر، در جلسه کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان گفت که آژانس امنیت ملی نمی‌تواند بدون مجوز کاخ سفید به ارتباطات خصوصی سران جهان سرک بکشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17632 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/08/11 تعداد مشاهده: 1650
سافت گذر
نظرات بینندگان

سونی 1392/08/16 10:57
بله دیگه دور, دور جنس های آشغال و در پیت چینیه و به این دیلیل باید با چینیها رابطه ی خوبی برقرار کرد
ناشناس 1392/08/11 13:37
کجای کارید مسئولین آژانس امنیت ملی آمریکا مکالمات خودشون رو هم شنود کردن البته هر کی واسه خودشو
هوگو 1392/08/11 12:56
این آمریکایی های بدون اینکه بدانند دارند قدرت رو از دست می دهند، و در آینده نزدیک جزء یک توهم قدرت چیزی برای آنها نمی ماند. فعلا دور چینی هاست که ایران هم داره روابطش رو با آنها تثبیت می کنه